Lördag

Matchen mot hammarby slutade med 0-1 till dom. Kändes ritkigt surt, men jaja hammarby är ett grymt duktig lag så jag tycker vi ska vara stolta över oss själva. I vilket fall som helst var det en ritkigt bra match. Man kan ju alltid vara glad att bajen vinner i något (besviken på min kärlek, haha).
Iallafall så har andra machen mot Täby blivit inställd (woohhoo) nej nu ska jag inte vara neggo men faktiskt ganska skönt att bara spela en match och ha en ledig kväll. Men tyvärr om vi har riktigt otur får vi spela mot täby imorgon klockan 11 på morgonen istället... något man verkligen inte hoppas på. Annars har vi en matchtid vid tre tiden imorgon så då är det lugna bananer att dra ut ikväll. Lycka.

Känner mig just nu alldeles frisk i kroppen, kom in efter en 45 minuters långpromenad så är så där härligt kall och rosig om kinderna (shit vad hurtig man är idag då, först match och sen promenad ojojoj). Men nu ska jag lägga ifån mig datorn en stund och hoppa in i en varm dusch. puss å kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0