Lördagskvällen

ja den blev ganska keff faktiskt. Meningen var att vi skulle på fest i sätra men det blev inget, tiden bara gick och gick. Iallafall så åkte jag och felicia in till stan i kylan och gick och brände lite kalorier, mycket behövande kan jag ju säga! Väl i gamla stan träffade vi upp wille,filip och några till som skulle in på krogen. Men små flickor som jag och felicia som bara är 17 år (host host wille och filip!) så kunde inte vi följa med in. Så dom väl inne i värmen fortsatte vi vår lilla tur genom stockholm till centralen där det blev lite knas. Känner mig jättedum mot felicia eftersom jag inte ville dra till tyresö, men kändes verkligen onödigt långt eftersom jag ska upp och spela match imorgon. Förlåt bönis <3
Till slut bestämde vi oss iallafall för att dra hem, så nu ligger jag här i mitt nystädade rum och nybäddad säng. Blir nog till att sussa kudde snart. Men kanske en film vore mys i min lilla ensamhet? Tror nog det. Aja jag skriver när jag kommer hem från matchen imorgon. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0