Måndag

tidig morgon imorse för att hinna till skolan lite före och träna inför provet. Tror iallafall att jag lyckades ganska bra med provet, haha fusket ska vi inte prata om (a) men liksom varför inte passa på när det ändå inte är några lärare i klassrummet?
Efter lunch bestämmde iallafall jag och angelica oss för att dra från skolan. Skulle ju som vanligt ha spanska lektion i tre timmar vilket inte är en favorit. Haha plus att dom lektionerna typ suger så det kändes onödigt. Mycket annat skoj man kan göra. Så vi drog iväg på äventyr till märsta och träffade en killkompis till mig och chillade lite. Sen var angelica tvungen att åka hem för att hinna med sin träning så än en gång tog vi en härlig tågresa. Sen var vi ju bara tvungna att hoppa av i tc och handla lite godis eftersom vi suktade oss själv genom att vi hela dagen pratat om hur gott det vore. Men nu ligger påsen slängd på mitt golv och helt tom... Bra laddning innan träning måste jag säga. Däremot ska jag ladda med lite vila och musik nu.

Blir nog till att sova direkt efter träningen ikväll för att orka med tränignen i skolan imorgon bitti. Tisdagarna kan ju inte strata bättre än att ha fys en timme på morgonen och sen innebandy i yttligare en timme. Oj vad man älskar sin inriktning ibland...

pusssshej

4 dagar kvar sen är det lov!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0