Måndag

Har inte hunnit uppdatera så mycket. Det enda jag kan säga efter den här helgen är att jag kommit på mer och mer att människor verkligen inte har någon sympati för varandra, inga känslor alls över vad en annan männsika känner, och vad andra får påverkas av... skitjobbigt just nu faktiskt om jag ska vara ärlig

Men tillbaka till helgen, i lördags var jag som sagt med felicia, emelie och fanny på någon "fest" som bara var så tråkig. Satt bara och tråkade, haha och sen åkte jag hem. Är verkligen otaggad till hundra varje helg, men beror ju i och för sig på att jag hatar att festa, inte min grej direkt. Igår var det två matcher, första mot vändelsö som slutade med 3-1, två mål av mig. Och andra matchen mot järfälla som slutade med 7-1, där blev det bara ett mål och en assist. Skitmatch faktiskt, pinsamt dåligt, men aja en vinst iallafall.

Just nu sitter jag i skolan och väntar tills klockan ska bli elva för så ska klassen min ner till matsalen och bli serverade av hotell-restaurang programmet, lite dessert och så där. Smaskens smaskens!
Ikväll står det på schemat att det är träning, men får se hur jag gör med det, tror jag vill sluta faktiskt.. Men nej orkar jag inte tänka på det för då blir jag bara deppig. Nu blir det lite chill med musik eftersom man är så duktig och är klar med inlämningsuppgiften redan. puss

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0