nicole says goodnight

Innan jag börjar skriva måste jag säga att klockan just nu är 23.23, vilket betyder "du intresserar honom". Haha har alltid undrat vem den där han är, men ja man kan ju få ha sina små tankar.

Nu tillbaka till inlägget. Träningen gick bara bra, kändes som om det var ett väldigt bra tempo vilket är ritkigt roligt att spela med. Efter träningen har jag inte hunnit med så mycket, tog en liten middag bestående av en macka, en snabb dusch och nu ligger jag i min säng med en varm dator i knät. Riktigt mys, men borde egentligen sova. Har ju träning som åtta och en halv timme igen.. Förstår inte ritkigt hur mitt liv går ihop, men jag överlever. Träning är ju det bästa så finns så det kan man väl inte få för mycket av? Efter innebandyn är det tänkt att det är ledarskapslektion, men riktigt onödigt att gå dit egentligen eftersom vi inte gör ngt, sitter bara och läser min bok. Så får se hur det blir med det. Nu är det iallafall dags att sova.

juste innan jag somnar måste jag ju säga att pappa min kommer hem på torsdagnatt, börja längta väldigt mycket efter honom nu (haha pappas lilla flicka). Nu är det dags - godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0