Onsdag

12 timmar sömn, något som är ganska ovanligt för mig. Men ojojoj vad skönt det var. Riktigt utvilad med andra ord. På dessa två timmar jag varit vaken har det inte hänt så mycket, eller jo en sak; att jag kommit på en än gång att det måste spöka hemma hos mig. För hur fan kan alla mina saker försvinna hela tiden. Måste allvarligt talat finnas något monster/spöke i tvättmaskinen. Så min morgons två timmar har ägnats åt att leta igenom varenda garderob här hemma för att hitta min saker. Men nej inget resultat.

Mer vad som händer idag vet jag inte ritkigt, men kanske träffa felicia som tyvärr gått och blivit sjuk.. Senare är det iallafall träning. Sista gången med damerna idag, så får se hur allt blir.

Halloween i helgen, och jag vet inte en enda halloweenfest.. Panik, måstemåstemåste få klä ut mig. haha så hoppas någon bjuder mig på något (a). Nu har mamma fixat lite paj och vanlijsås, smaskens. Skriver senare puuussss




GOOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0