seg kväll

kom hem från träning för ungefär en timme sen och ännu har inget roligt hänt. Känner att jag har världens energi i kroppen till att göra något, men nej kan inte hitta eller komma på något att göra. Ett "minus i kanten" är också att alla i min närhet är sjuka. Eller inte alla men både syrran, felicia och filippa ligger med feber. Hm kul blir man nästa veckas offer eller?

Så nu blir det nog lite film och sen sova eftersom inget roligt verkar hända..Imorgon blir det nog till att ställa klockan så jag inte sover bort hela dagen. Jag, mamma och syster ska nämligen ut på lunch imorgon, mysmys, så gäller ju att komma upp i tid då.  

godnatt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0