skola..

usch vad jag verkligen inte trivs i min klass, skola , jaa typ allt. Eller mest handlar det nog om att jag inte trivs med tjejerna i klassen. Känns verkligen jätte jobbigt... Som tur är har jag ju treorna men sen i vår när dom slutar då? blää vill inte ens tänka på det.. Just nu sitter jag iallafall på spanska lektionen och håller allvarligt på att somna. Vi ska översätta några texter men jag är redan klar med den texten alla andra håller på med så sitter mest och kollar in i skärmen, lyssnar på musik och tänker på livet. Men jag kanske borde ge mig på den andra texten snart. Men aja ingen stress, alla andra ligger ju ändå efter så haha.

Efter skolan blir det hemgång direkt, lite vila och sen iväg på en härlig damträning på 2 timmar och 40 minuter. Riktigt taggad på träning! (fast det är jag ju alltid) träningsberoende? tror nog det. Men nu ska jag lyssna på musik i några minuter till och sen bli lite kreativ på lektionen, det är ju bara tre skoldagar kvar så det är bara att kämpa på. Studiedagen på fredag kommer verkligen så lämpligt, och efter det bara en vecka tills det är höstlov!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0