snart höstlov

Idag öppnar den nya shoppinggallerian i Liljeholmen. Riktigt skönt att slippa åka in till stan varje gång man ska köpa något, och det bästa av allt att det ligger jättenära skolan. Mitt nya hem?!
Stannade hemma idag från skolan, av två skäl. Det första eftersom jag haft ont i huvudet i en vecka och att jag helt enkelt inte orkade med skolan idag, kändes som en onödig dag och att sömn var viktigare. Usch på mig eftersom det är lov snart, men jag orkar verkligen inte! Men men bara en dag så imorgon får jag bita ihop. Ska iallafall börja fixa mig snart och börja dra mig mot liljeholmen. Planerna idag är iallafall att först gå in i den nya gallerian med angelica och sen möta upp sofia och shoppa med henne också och efter det ta en liten solning. Så min dag är packad med roliga saker. shoppa shoppa shoppa.

hehe ska nog visa världen mitt fina hår idag också.. haha pallar inte bry mig asså, så det får se ut som det gör, orkar inte hålla på mer. Det växer väl ut någongång. Kanske har tur och har fint hår när jag fyller 18? ja jag får väl tänka så haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0