söndag

Tjejmiddag igår i Felicias lokal på maria torget. En trevlig kväll och ett väldigt bra intiativ. Vi har ju pratat ganska länge nu om att ha någon middag och igår var kvällen äntligen där. Blev en smaskig tacos och god dricka till middagen. Kan ju säga att köket inte är min starkaste plats att vara på vid matlagning, men men maten åts iallafall upp och ännu har ingen drabbats av galna kosjukan. Lite senare kom även lite killkompisar till mig och tog oss sällskap och styrde upp lite drag. Därefter även lite till kompisar till felicia. Men såklart ska det finnas jobbiga tanter som ska klaga så vid 11-12 tiden (?) var vi tvungna att dra, alltså drogs det ut på andra äventyr. Som egentligen inte ledde någonstans så vid ett halv två tiden hämtade mami upp mig, johan och hans kompisar i liljeholmen och det blev hem gång efter att lämnat av dom i älvsjö... Vet inte vad som hände med mig under kvällen men helt pangbom blev jag jättenere, berodde iallafall på lite olika saker som jag verkligen inte vill gå in på. Men men jag mår bra iallafall.

Nu ska jag tagga till lite och åka iväg på match, mötet idag är råsunda där angelica står i mål. Så ett måste borde ju vara att göra mål på henne?


Kommentarer
Postat av: angelica

och inget mål på mig inte ;) hoppas du fortfarande gillar mig (a) <3

2009-10-18 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0