sussa kudde

tror jag ska ta en tidig kväll och sova nu. Har ändå ingenting att göra. Lite plugg har det blivit men nu får det räcka, eller läsa lite i engelska boken kan ju vara smart. Aja det här har iallafall varit en väldigt skön söndag, en sån där "riktigt" söndag då man bara har tagit det lugnt. Riktigt skönt ibland faktiskt. Helgen i stora drag har väl också varit bra, har inte hänt så mycket, men det har varit lugnt och skönt iallafall. Känner verkligen i kroppen att det var länge sen jag festade nu och var ute sent på kvällarna (flera helger nu), börjar ju nästan bli att jag segar ner mig på helgerna. Inte bra, får ju fan tagga till lite nu. Men som sagt, det är behövande. Det är ju faktiskt inte bra att vara ute på bus allt för ofta. Så kolla på mig och du ser en stor förebild, se och lär gott folk.

Nu blir det lite läsning (på engelska!) haha så där lagom roligt när min mamma kommer in i mitt rum när jag sitter och läser och säger "men nicole sitter du och läser?!" där efter ropar hon på syrran och säger "Lovisa det här måste vi ju nästan ta kort på, NICOLE LÄSER" haha ja det förklarar ju hur ofta jag brukar läsa.. har inte läst en bok sedan semestern i goa i julas och nu helt plötsligt har jag fått två böcker i skolan som ska läsas, tack skolan, mycket hyggligt..! Men jag ska göra världen förvånad och läsa nu iallafall haha, och ännu en gång bli en stor förebild för er mina älskade läsare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nicole helt stolt :D va söt

2009-10-11 @ 22:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0