Tisdag

Godmorgon alla glad människor. Idag är det tisdag men ingen ångest över det inte, det är ju lov!
Dagens planer är att åka in till stan och köpa lite behövnade saker. Hade en liten "komihåg" lista i mitt huvud igår men den har helt försvunnit, men men det kommer väl tillbaka. Senare ska jag även möta upp madde och therese och ha en liten tjejkväll, mysigt mysigt. När man inte träffas så ofta har man otroligt mycket att prata om. Efter det blir det nog att dra ut på fest med johan eller någon, men vet inte vart än men det löser vi, haha (om jag orkar) 

skriver senare, pusss



jag vet att jag sa att jag ångrade mitt bruna hår något otroligt och lovade mig själv att aldrig färga det igen. Men åhh jag vet inte om jag vill vara blond (a) Vad passar jag bäst i???
hjälp mig




Kommentarer
Postat av: hanna

du passar i båda juu, men bruunt tror jag ;d

2009-10-27 @ 17:32:27
URL: http://hhannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0