Torsdag

Idag började dagen med lite slapp framför tv:n, efter många försök till att hitta några dugliga kläder att ha på sig blev det vid lunch tid en tripp in till stan med syrran. Lite lunch på ett mysigt café och självklart shopping. Liksom varför åka till stan och inte shoppa?! Iallafall lyckades jag slänga bort lite pengar på ett par jättefina ljusrosa strumpbyxor,  (så himmla trött på att alltid ha svarta!) en tunika och lite underkläder från topshop (bästa "tros-affären" alltså, hahaha). Efter stan åkte vi sedan hem, men drog lika fort igen för att hjälpa mamma med ett ärende. Nämligen så att i måndags beställde hon en varsin perfym till lovisa och mig, visste inte vilken jag ville ha då men sa iallafall att hon skulle köpa en escada åt mig. Så jag iväg till solna alldeles ensam för att hitta rätt gata, och nej jag hade ingen karta och nej jag hittar inte i solna... Men tur som man har träffade jag på en tjej i min skola på bussen som konstigt nog bodde i porten bredvid affären där jag skulle hämta ut perfymerna så jag fick lite vägledning. Min räddning, skulle aldrig hittat själv..tack! Iallafall så blev det ett stort smajl på mina läppar när jag såg att mamma hade köpt escada moon sparkle åt mig, den luktar sååå gott! Tack mami, älskar dig.

Hemma efter solnatrippen blev det en god lasagne till middag, ut på din sko för att kolla skor och sedan hem och ut på min kvälls springrunda. Men fick någon otrolig kramp i vänstra benet nu efter, gör riktigt ont, inte roligt sånt där alltså! Nu blir det lite tv och sedan godnatt för min del, måste orka skolan imorgon.

godnatt gott folk och tagga ritkigt ordentligt inför ännu en helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0