Torsdag

Äntligen, sista dagen på veckan. Imorogn väntar en studiedag och en långhelg. riktigt skönt! Kommer mycket lämpligt med tanke på allt just nu.

Hann aldrig skriva igår, eller mer handlade det nog om att jag inte var på sånt bra humör. Skoldagen var bara skit, eller aa konsekvensera efter skolan var det som var skit rättare sagt. Men inget jag ska gå in på eftersom jag tydligen inte kan skriva om mina tankar och känslor i min egen blogg utan att folk ska ge "feedback" av detta genom skratt.. Igår efter en engelska lektion och historia prov (som bara gick bra) drog jag in till stan med Jocke och Johan. Jag var på vift ute efter ett par fina ugs men hittade inte i den färgen jag ville ha. Vi kollade också efter vinterjackor, jag och jocke nöjde oss med en affär medans johan skulle springa runt på varenda carlings i hela stockholm..haha. Iallafall så blev nog jocke ganska uttråkad efter ett tag så han drog hem och jag och johan fortsatte. Sen var det bara att åka hem, helt tomhänt utan shoppingpåsar.. och iväg på träning.

Denna torsdag började med en innebandy lektion och följdes sedan av lunch och en matte lektion. Inte mycket mer att säga, hände väl inget sånt där jättespeciellt i skolan. Ingen bomb landade iallafall, puuh thank god I'm alive !
Imorgon har jag ännu inga planer, och inte för denna torsdagskväll heller för den delen. Får se vad dom händer. Man ska väl iallafall utnyttja en helt ledig dag? Kanske ta en sovmorgon till att börja med, känns ju som om det vore något jag behöver... Nu sover min fot så det sticker ända upp i benet, ajaj. Skriver senare puuusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0