Torsdag

Mycket trevlig dag. Annat kan man ju inte ha med min lilla sofia. Dagen har i vilket fall som helst tillbringats i liljeholmsgallerian i lite mer än fyra timmar. Och med mig ut när det började brinna och alla var tvungna att gå var en tröja från gina tricot, strumpbyxor och lösnaglar till lördag. Klänning hittade jag ingen så får väl leta igenom min garderob på span efter något fint att ha på mig på festen. 
Gallerian var iallafall väldigt bra, mycket bra butiker. Men oj så mycket folk! Är däremot lite besviken på de kläder som säljs nu, man kan ju undra vart stilen och modet tagit vägen? Alltid när jag går ut och ska shoppa har jag alltid en bild över hur jag vill att kläderna ska se ut, men konstigt nog finns det aldrig... haha får nog designa mina egna kläder! En till liten besvikelse på köpcentert (inte för att kläderna har något med köpcentert att gör men iaf) var att det nästan inte fanns någon täckning på mobilen. Så tydligen har jag inte kunnat tagit emot alla sms som skickats till mig. För nej jag är ingen dissare. haha ja jobbiga probelm man kan ha alltså!

Funderar på att antingen ta det riktigt lugnt och lägga mig framför tv:n, ta en springtur eller plugga matte (eftersom jag missade lektionen idag..) Nej nu har jag bestämt mig. Andra alternativet ska bli gjort iallafall, träning varje dag behöver jag för att överleva haha. Sen blir det till att kolla reprisen av efterlyst som var igår. Och aa sen får vi se med matte.. (a)

Sista skoladagen imorgon! Sen är det ledighet i 9 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0