Torsdag

Sitter i skolan och har en sån där härlig jobbig, tråkig och svår matte b lektion. Utanför fönstret regnar det och haglar, kan dagen bli bättre eller?!
Innan lunch har jag haft ett gym pass på en timme och lika mycket innebandy. Helt slut i hela kroppen. Men jag märker ju att jag är levande iallafall, haha. Efter skolan är planerna att bara åka hem och ta det lugnt. Vädret känns ju verkligen inte lockande till att vara ute, eller all lust överhuvud taget till att göra något försvinner i sånt här väder. Men vi får se hur det blir, har lite plugg som behövs göras.

Idag, eller ungefär nu åker pappa från arlanda mot Goa för att slutföra all business. Han ska vara där i två veckor tror jag, haha eller längre, har inte ritkigt koll på det där men det berordde på hur många bokningar och så han hade på hotellet. Längtar tills han kommer hem iallafall för då kommer han veta alldeles säkert om jag och felicia får åka ner i februari och jobba i baren i två veckor! Skulla vara så sjukt roligt, sola och bada hela dagarna, på eftermiddagen tjäna lite pengar i baren och sen på kvällen ut och partaja. Hoppas hoppas. Men blir nog att jag drar ner dit på semester innan februari, troligtvis blir det semester i januari med familjen. Wooohooo.
Känns ju väldigt konstigt att vara hemma på vinterna med kallt väder nu när man varit lite bortskämd de senaste åren, så nejnej det klarar inte familjen cedergren av så efter nyår drar vi iväg till värmen troligtvis.

Nu ska jag plugga klart lite matte och sedan börja dra mig hemmåt. Skriver senare puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0