Biodags

Nej matchen gick inte riktigt efter förväntan. Bra spel i början med många chanser och övertaget i spelet, men sen hände det något och alla slutade kämpa. Och jag på bänken i andra halvlek med en sträckt ljumske kunde inte göra så mycket. Usch så ont jag har... Har verkligen otur hela tiden. Orkar inte gå in på allt som känns jobbigt just nu, det enda jag kan säga är att allt är helt patetiskt! Iallafall slutade matchen 1-5, vilket jag igentligen inte bryr mig så mycket om. Brukar faktiskt aldrig beröras av resultatet eller hur jag nu ska uttrycka mig, utan jag bryr mig bara om min egna prestation. Kanske inte det bästa att lägga så stora krav på sig själv men men, man vill ju vara bäst?

Ikväll, eller om en timme ungefär ska jag och mami iväg på bio och se den nya filmen prinsessa. Slänger in en triler på filmen, tycker den verkar riktigt bra iallafall.



Ha en bra kväll, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0