Freda!!

Äntligen är det helg. Har kämpat mig igenom hela dagen till just denna känsla "äntligen helg". Helgen startar på samma sätt som den brukar, alltså med träning. Ska iväg om en timme och hemma vid sju halv åtta tiden. Och efter det vet jag inte riktigt hur kvällen blir, någon fest iallafall men vet inte vart än, har planerat en hel del saker samtidigt känns det som, men men det fixa sig!

Tyvärr (väldigt sorgligt) har min böna lämnat mig och åkt iväg på träningsläger den dummisen.. Tycker lite synd om mig själv faktiskt, höhöhö. Men hon får vara bäst där, så blir jag stolt över henne istället!

Nä nu kanske min tomma mage vill ha ngt att äta? vore kanske bra. Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint LÖSHÅR

2009-09-05 @ 19:38:55
Postat av: Anonym

aw vad gullig du är kräftish :D

och du lilla fjollan som har kommenterat ovanför, kan ju pilla upp något i arslet och hålla kääften PUSSW :)

2009-09-07 @ 22:06:03
Postat av: Nicole

tack <3

haha aaa eller hur !

2009-09-08 @ 17:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0