Tisdag, min "fredagen den trettonde"

..skulle man ju nästan kunna tro att det är idag eftersom jag haft såå mycket otur idag. Orkar inte gå in på allt men det slutade med att jag gick runt i skolan och såg ut som skit med mjukisbyxor och min älvsjöoverall, höhö men men alla kan väl ha dåliga dagar? Blir till att fixa till mig imorgon iallafall.

Nu är jag iallafall hemma och ligger i min sköna säng så nu kan väl inget mer jobbigt hända? Borde nog stanna här så inte min otur får leka med mig ännu mer?! Men nej jag ska iväg och ta lagfoto, men inte förän klockan 7 så det är ju en och en halv timme kvar att chilla. Tror jag ska ta samtalet med min tränare idag som man helst inte vill ta.. men tror det bästa blir att jag byter lag, klarar verkligen inte av att vara kvar där längre..alldeles för dåligt helt enkelt!

nej nu har jag lita att fixa innan jag ska iväg, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0