galen gånger 2

För det första stängs min mobil av hela tiden och är allmänt pajj. Blir helt svart hela tiden och sen går den inte att sätta på. Sen helt plötsligt funkar den igen och efter en timme krånglar det än en gång..
Och för det andra förstår jag ingenting av den inlämningsuppgiften vi fått i matte b. Helt lost i hjärnan känner jag mig. Har precis bestämmt mig för att ta bort mitt val till matte c, för nej nej matte gör mig bara trött.

nu är det dags för mig att sova för att orka med morgondagens tre timmars träningen på morgonen. Skönt iallafall att man är ledig på onsdag, så imorgon kväll blir lite som en fredagkväll med en lång sovmorgon på onsdag (något jag verkligen behöver) En dag till orkar man kämpa på!  
Nu är det time för lampan att släckas, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0