satsare

Kom precis in efter en två timmars träningsrunda. Först en löparrunda på ungefär 8 km skulle jag gissa och sen en promenad från liljeholmen och hem. Riktigt duktigt av mig och felicia måste jag säga. Mitt avtal med mig själv om att springa varje dag håller än så länge iallafall. Om man vill något klarar man det.
Imorgon bitti kvart över åtta är det dags för en timmes gym och där efter hallträning i en och en halv timme. Roligt roligt. Ska nog börja packa väskan redan ikväll så jag slipper stressa så mycket imorgon bitti. Kan ju alltid vara en början till min stress på morgonen? 

Imorgon blir det också äntligen av att komma iväg på körkortsutbildning som jag tjatat på mamma att få göra väldigt länge nu. Men inte direkt roligaste tiden, utbildningen håller på i tre timmar, från halv sex till halv nio. Hejdå torsdagskväll!? Aja imorgon är det bara att kämpa på så det blir fredag så lätt och snabbt som möjligt. Nu ska jag avsluta min kväll med en skön dusch och sedan krypa ner i sängen framför tv:n innan det är dags att sova. Natti natti


Felicia & jag på landet i somras. Steekigaste bilden asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0