liten ängel?

jaa vad ska man säga, andra helgen i rad nu som jag bara är hemma (på kvällen menare jag då, haha). mammas lilla ängel?! Nej men imorgon har jag nämligen två matcher var av den första är samling klockan åtta på morgonen. Svaret varför mina föräldrar satte en tid på att jag var tvungen att vara hemma senast tolv.. (jag blir galen på dom ibland alltså!) Men satsar man så gör man? Efter första matchen hinner jag nog hem och sova en liten stund iallafall innan det är dags för andra matchen, men den här gången på hemmaplan och inte ute på värmdö som första...
Får också en liten hejjarklack på andra matchen, nämligen min käraste lilla felicia som lovat att komma. Så får se till att spela riktigt bra nu. Men är ju bara en div.2 match så inte ritktigt samma drag som div.1 matcher, men får väl bli så bra som det kan bli..

Ja som sagt ligger jag bara hemma och tråkar. Ska nog snart sätta på en film, hehe blir nog ice age 3. Nejnej jag är inte omgen. Och kanske sova så man orkar imorgon? Ska vara bäst imorgon så!



fin man är när man ska sova då.. hehe, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0