Lördag

Första dagen på veckan som jag inte ska spela innebandy, haha vilket liv jag har alltså! Igår kväll efter träningen blev det iallafall att jag bara stannade hemma. Mycket skönt att somna vid halv tolv på kvällen måste jag säga. Pigg och glad idag iallafall. Ska snart börja fixa mig för att åka in till stan och träffa johan. Sen senare idag vid 5-6 tiden ska jag och familjen ner till Trosa för att fira min fasters 60-års dag. Lite segt, men pappi ville väldigt gärna att jag skulle med så självklart är jag en snäll dotter och gör som han vill. Beroende på vilken tid jag kommer hem ikväll drar jag nog ut och hittar på något roligt.

Nu är det dags att fixa sig lite, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0