lördag

Igår blev det chillkrök hemma hos janni med lite folk, sen vid tre halv fyra tiden drog vi hem till wille för att sova där. Dagen har därför ägnats mest åt att ligga på hans rum och sova och kolla film. Men sen skulle haniväg på träning så då drog jag och felicia hem till mig och åt lite efterlängtad mat. Våra matvanor på helger är ju bara så bra, hehe matvanor som betyder mat en gång om dagen ungefär. Men men inte blir man smal av det ändå inte, typiskt!

Nu ikväll har det bara varit lugnt. Eller var mer alla andra människor som tog det lugnt vilket gjorde att det inte fanns något att dra på. Men kanske bra med tanke på att jag har match imorgon? aja skulle ändå aldrig dricka innan en match, så pass satsande är jag trots allt. Här näst blir det att krypa ner under täcket och sova. Viktig match i div. 1 imorgon mot täby så det är bara att kriga på!

natti natti

   

fler bilder från igår kommer så fort jag orkat lagt in dom på datan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0