Lördag

Lördag morgon, ställde klockan idag för att jag skulle till stan och fixa dricka men nej det blev tydligen ändring med tiden. Så kände att jag lika gärna kunde vara vaken. Klockan är bara halv tolv och jag har hunnit med en del saker, ätit frulle och varit i bromma och hämtat mitt smink som jag glömde i matildas väska igår i skolan (så smidigt av mig). Igår kväll blev det därför väldigt mycket stress när jag helt plötsligt inte hade ngt smink, men men jag fick ta syrrans istället. Efter att iallafall lyckats fixat mig i stress kom jag tillslut till aspudden där kvällen tillbringades. Blev en väldigt trevlig kväll tycker jag, lugn och skön med trevliga människor.

 

tror nog att kameran älskar mig och felicia! haha

Kommentarer
Postat av: Bäckbom

kan du skriva lite om mig i din blogg ... tack på förhand.. puss

2009-09-05 @ 11:39:56
Postat av: Nicole

haha så du tkr det du? :P

får väl hitta på ngt smart att skriva då!

2009-09-05 @ 12:11:37
URL: http://ncee.blogg.se/
Postat av: Victoria

jätte fin blogg! har du gjort designen själv? Svara gärna på min blogg!

2009-09-06 @ 16:56:43
URL: http://victoriaenglund.blogg.se/
Postat av: Nicole

ja det har jag, tack så mkt!

ska kolla in

2009-09-06 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0