min lördag..

..Tillbringades till en början i ringens köpcentrum med johan. Sen hem till mig och chilla lite innan jag skulle åka iväg på en härlig släktmiddag i Trosa (nejnej det här kändes ju verkligen inte som det roligaste man kunde göra på en lördag..) Men väl där kunde man inte göra annat än att försöka vara social med sina små släktingar. God mat serverades iallafall, haha. Tror min pratkvarnar som föräldrar lyckades gå med på att åka hem lite innan elva iallalfall så man kom hem i någonlunda tid för att hinna med något mer denna lördag. Så hem och byta till mjukisbyxor och sen ut och möta filippa som hade fixat lite godis och chips. Sen blev det filmkväll hos mig. Mysigt mysigt. Vi såg filmen Hard candy, heeeelt sjuk asså! Tror man kommer gå runt och vara rädd för 13-åriga små flickor nu, hehe.

Har fixat lite i mitt rum nu på morgonen, en ny möbel till tv:n, riktigt fint blev det tycker jag. Nästan så jag ska ta kort och lägga in i bloggen! aa , det kommer sen. Nu ska jag iväg och köpa lunch och ladda inför matchen senare idag. Puss


Kommentarer
Postat av: felicia

jaa shiit, den filmen asså!

2009-09-14 @ 00:03:47
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/
Postat av: Filippa pipps

jaa det var en mycket lyckad kväll som slutade med grymt ont i magen (nej ajg är inte tjock? och typ åt allt godis och chips) haha jag tryckte så sjukt mkt godis :D (a) hihi

2009-09-17 @ 00:59:37
URL: http://fettoqisse.blogg.se/
Postat av: Nicole

jaa filippa ditt lilla svullo!

fast kan ju erkänna att min mage också var ganska full av godis, och kanske en liten erkännelse att jag måste se filmen igen eftersom jag konstigt nog råkade somna till ibland (a) hehe :D

2009-09-17 @ 15:50:38
URL: http://ncee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0