neeej neeej

Hammarby var ingenting som lockade mig. Shit alltså vad det här känns jobbigt, mår så himmla dåligt av det. Vet verkligen inte vad jag ska göra. Det minsta jag vill göra är att byta lag, men vägrar att vara kvar i dj laget.. Det enda jag vill är att få gå upp i damlaget. Ärligt talat nu alltså, jag slutarv på innebandy om det fortsätter så här längre. Alla säger att jag ska byta lag och massa, men varför ska jag bara ge upp det jag vill? Jag har sagt flera gånger vad jag vill, och det är det enda. Så om jag inte får den chansen kan jag lika gärna sluta... och nu menar jag allvar.

Nu snart ska jag iallafall ut och träna. Dom borde bara veta vad jag kämpar och satsar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0