Onsdag

Halva veckan har nu gått, ritkigt skönt, bara två dagar kvar till helg!
Idag började skoldagen med engelska och nu efter lunch med historia. Inte det roligaste precis att bara sitta och anteckna medans vår jobbiga lärare står och babblar tusen ord samtidigt. Men något bra i det hela var att vi fick sluta en och en halv timme tidigare. Men självklart ska det vara den dagen som man måste sitta kvar och vänta till carro slutat. Men jag över lever, jag får spendera min tid till bloggen och lite farmville.
När väl Carro slutat ska vi först dra hem till henne och sedan till sprallerhallen för att kolla på hammarbys träning. Måste ju börja ta tag i det här med innebandyn nu och hitta ett nytt lag så det här är alltid en början. Ska iallafall bli roligt att gå dit och kolla hur de spelar. Senare på kvällen har jag och felicia planerat att gå ut och springa. Har bestämt mig för att göra det varje kväll, får se hur det blir med den saken.. Men iallafall några dagar i veckan! Var ute igår, och det var riktigt skönt. Bara älskar att springa på kvällen, skulle kunna springa hur långt som helst, eller njaa nästan, blev iallafall 5-6 km igår (a)

Skriver senare, pussshej

Kommentarer
Postat av: kajsa

så du kommer inte på vår träning alltså?

2009-09-23 @ 16:31:52
URL: http://forthethrill.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du tror själv att jag ska springa 5-6 km, pucko asså <3333

2009-09-23 @ 17:36:21
Postat av: Nicole

noop hinner inte dit, ska träna på egen hand istället ikväll.

haha ähh det går fort, tar ju typ en halvtimme eller lite mindre ;)

2009-09-23 @ 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0