Onsdag

Har inte skrivit på flera dagar nu, men aja så blir det ibland. Veckan har iallafall ägnats mest åt skolan. I måndags ägnades även fyra timmar av min kväll åt att inventera på willys vilket är bland det värsta jag varit med om, och i tisdags första innebandyträningen i skolan. Mycket mer än det här har faktiskt inte hänt. Var lite duktig och kreativ igår och satt och jobbade (men så blir det när man skippar skolan en dag).

Egentligen är det träning ikväll igen, men med min otur har jag troligtvis gått och fått benhinneinflammation. Det gör såå sjukt ont kan jag berätta, kan knappast gå på benet. Ajaj, riktig smärta alltså... Vet inte riktigt vad jag ska göra, man ska tydligen vila men det orkar ju inte jag? Träningen ikväll blir nog att jag skippar men imorgon är det ju både träning på morgonen och match på kvällen vilket jag inte vill missa. Så bara att bita ihop!

Nu ska jag fortsätta att dunka musik i mitt än sålänge helt tomma hus! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0