shoppis i skäris

jag och syrran tog en tripp ut till skärholmen tidigare idag. Åkte vid halv tolv tiden och kom hem nu för en stund sen. Blev alltså inte så lång tid i shopping gallerian, men det fick räcka. Vi fick iallafall med oss en plattång/locktång. Väldigt bra måste jag säga, håret blev platt direkt plus att man kan göra små söta lockar. Så den rekomenderas stort. Hittade och provade även ut den vinterjackan jag vill ha, en canada goose. Har en brun kort men har helt tröttnat på både längden och fägen så vill ha en ny. Kostar tyvärr lite för mycket, 6000.. Blir till att vara lite snäll och tjata på mina kära föräldrar.

               
799 kronor                                6000 kronor..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0