söndag

i pausen på en film som jag och mamma ser på tv slänger jag in ett litet inlägg!

Igår blev det fest i örby. Drog dit med felicia, bella och johanna. Senare kom även Carro och max. Var en helt okej kväll, började med att vi fastande framför fotbollen på tv men sen kom det mer och mer folk och blev ritkgit najs. Åkte hem därifrån vid tre tiden så vid fyra låg jag i min säng och sov, riktigt skönt att inte behöva ställa klockan i morse utan tog en ritkgit härlig sovmorgon och låg kvar i sängen till klockan ett (ja, det är väldigt bra av mig). Känns som om jag inprincip inte gjort någonting idag, var ute på en 45 minuters promenad men annars har jag sovit framför en film (ovanligt?!) och bara chillat.

nu börjar en film , puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0