Tisdag

Sitter här i soffan framför tv:n och klagar på kändis djungeln som visas på tv4. Usch sånt dåligt program alltså! Men eftersom min pappa verkar intressera sig av programmet får jag inte byta. höhö
Imorse började skoldagen med innabandyträning, men för min del blev det läktarn. För en gång skull är jag duktig och tänker på min sträckning. Efter lunch hade vi en härlig ledarskaps lektion, men njaa kan väl inte riktigt säga att jag ansträngde mig på pluggandet precis. Usch vad den här dagen låter som om jag inte gjort något rätt..
Efter skolan drog jag iallafall in till stan och köpte smink, underkläder och present till min mami som fyller år på fredag. Men måste in på fredag igen tror jag och köpa lite mer, en blom bukett på sin 41-års dag är hon väl ändå värd?

Nu känns det som om jag ska hosta ut hela halsen.. okej lite seriöst nu, nej men min hals blir aldrig bra. Har ont och hostar så det smakar blod. Usch ni skulle bara höra hur det låter när jag hostar... Känns som om lungorna ska explodera, hehe. Men ska boka tid hos läkaren nu, kan ju inte fortsätta ha så här ont. Måste måste göras.

Sova kanske är bra för att få min sjuka hals frisk?!
Godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0