Tisdagkväll

Har precis varit ute på en skön kvällspromend. Det är så där härligt kallt ute. Bara älskar hösten ibland, även fast man vill till värmen, men bara för en stund.
Innan min lilla promenad gjorde jag ett försök till att plugga men lyckligtvis har jag tappat bort mina papper som jag behöver till arbetet (så typiskt mig) så jag gav upp. Det pluggandet får vänta till nästa vecka, hehe. Nu blir det däremot ett nytt försök med matten som verkligen inte gick bra igår. Kanske med lite te till skulle fungera bättre? Jag gör ett försök iallafall.

Nu blir det fram med sin snillehjärna och lyckas göra klart den här jädra matte inlämningen. Sen efter det blir det nog film hela natten lång och leva livets timmar. Studiedag imorgon !
Kanske skriver ett litet nattinlägg över hur min kvälls mattekunskaper gått. Man vet aldrig. Ha en bra kväll och för er som ska till skolan imorgon får ha det så bra medans jag ligger och sover. Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0