Torsdag

Jag har snart klarat av hela veckan, bara en liten ynklig dag kvar tills det är helg. Riktigt skönt ska det bli. Ännu skönare att vara lite ledig från innebandyn för en gångs skull, bara träning imorgon kväll sen är det ledigt hela helgen. Så bäst att passa på den här kvällen eftersom serien drar igång sen.

Skoldagen idag innehöll först ett gympass på en timme, sen lite innebandyteori och efter lunch matte. Första lektionen i matte b, vilket inte alls verkade så komplicerat, än så länge iallafall... Nu ska jag lägga mig framför tv:n och vila lite, kanske blir ut och träna senare, men beror på om det går med benet, men skitsamma :D



jag och bönan på landet i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0