trött tröttare tröttast?

Efter en dag med två matcher var man ganska slut i kroppen, en vinst och en förlust. Riktigt pinsamt andra matchen alltså, måste verkligen byta lag eller iallafall fixa det här på något sätt. Efter matchen drog jag och felicia hem till mig, åt lite middag bestående av mackor och sen lite senare mötte vi upp wille i spöregent. Drog hem till mig och chillade och sen satte vi på den eftelängtade filmen; ice age 3 . haha och gissa vad? Jag klarade av att hålla mig vaken. När filmen var klar hade klockan hunnit bli lite över ett och man fick sån där härlig ångest över att man skulle upp till skolan om fem timmar. Vid halv två tiden följde vi iallafall wille en liten bit som var tvungen att gå enda hem till stuvsta, stackarn alltså. Men det hade tydligen bara tagit 45 minuter (hehe trodde det skulle ta längre tid). Väl hemma igen blev det däckmode för mig medans felicia satt och nördade sig i tv:n och datorn. Den lilla jävlen började ju inte förän kvart i ett idag. Men duktig som man är sov man 4 timmar och var i tid till skolan i morse.

Snart är det dags att åka iväg på träning och sen hem direkt och plugga. Jag som vill sova.. Men men det får jag göra någon annan gång, hehe.

pusshej


jag som brunett i början av sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0