Fredag

Lite hastigt drog jag filippa och felicia till Ingarö igår kväll. En väldans tid innan vi kom fram, men väl frmme blev det lite middag (filippa är en väldigt duktig kock...) Resten av kvällen ägnades åt att spela bazz, basta och bara ha det skoj. En riktigt mysig kväll med världens bästa vänner.
Känner mig helt död så ikväll stannar jag bara hemma. Bra med tanke på att jag börjar jobba klockan åtta imorgon bitti. Jobbiga arbetstider, men jag får stå ut, för nu är det dags att skaffa lite pengar till sommaren.
Imorgon kväll blir det iallafall fekke så dags att börja tagga nu med lite sömn, puss på rumpan


filippa krigar med oxfilen


Den "lyckade" maten, haha lägg märke till såsen


Smoothie & Chirre

söta flickor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0