måndag

Blev ingen fest för mig i lördags, huvudvärken var alldeles för ansträngande så blev mycket sömn innan jobbet i söndags morse istället. Förutom dom tidiga mornarna med hårt jobb har den här helgen varit riktigt skön, somnat innan klockan elva både fredag lördag och söndag. Det behöver man ibland. Framförallt för att orka skolveckan och sedan jobb på lördag morgon igen. Sen på lördan har jag gjort en liten fuling och tagit ledigt, behöver leva livet också lite känner jag!

Dagen susade iväg men dock med massor med jobbiga saker... Blir bara så trött på allt ibland, bläääblää. Ikväll är det äntligen dags för innebandy! Ska bli så himmla roligt att börja träna igen, taggad till tusen. Efter träningen om mamma min fixat fram pengar blir det till att dra in till stan på studentskiva. En intensiv kväll alltså! Och en jobbig morgondag om jag skulle gissa rätt. Men får se om det kommit fram några pengar, hoppas det.

Nu tillbaka till verkligheten, pusshej


bild från sommaren 2008
Fia, jag, jocke och madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0