Måndag

Segast dan på länge, ritktigt riktigt uttråkad.. Övningskörde en liten snabbis idag men annar har jag inprincip bara suttit hemma hela dagen och kollat på oc, är i och för sig världens bästa serie men det kan bli ganska långtråkigt i längden av att glo på en tv i flera timmar.

Men ikväll händer det förhoppningsvis något, ska troligtvis på bio med felicia hanna och emelie. Om inte det får jag se till att träffa nån annan så jag inte dör av tråkhet. Tråkhet som blir ännu värre när man är sur, vilket jag är idag.. Usch usch, och folk gör det inte bättre heller. Ena idioten efter den andra, bläää. Ska iallafall försöka rycka upp mig till kvällen och framför allt till veckan och se till att det här lovet blir lyckat.

Puss på er hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0