Onsdag

Dagen igår blev ganska så bra. Jag och Felicia började med en morgon träning, sen till stan och därefter hem till mig och bara segade. Kom först inte på vad vi skulle göra då vi helt plötsligt kom på att det var Bajen match och det var bara en halvtimme innan den skulle börja. Så utan att direkt bry oss hur vi såg ut drog vi direkt till matchen. Riktigt bra drag på matchen och självklart tar bajen med sig en vinst på 5-0. Efter matchen blev det lite panik över att vi inte hade fixat oss , men vi fick klara oss för nu var det dags för fest. Väldigt oparty stylade åkte vi iallafall till trångsund på en hemmafest.

Idag har jag äntligen fått en tid hos en idrottsläkare som ska kolla på mina knän. Hoppas verkligen att dom hittar felet.

Men nu måste jag ta tag i lite saker här hemma, pusshej


jag i fjällen, riktigt varmt och skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0