solen skiner, i'm in löööööv

Självklart ska man glömma nycklarna (igen) så har fått suttit utanför mitt hus nu i nästan en timme tills papi kom hem. Men gjorde inte så mycket, satte mig på trappen i solen och solade istället. Riktigt skönt, gud vad jag älskar det här vädret!
Snart ska jag över till grannen och ha lite matte och sedan är planerna att dra till gymmet och pusha lite. Senare vet jag inte, man kan ju hoppas på att något händer.

dags att fixa sig lite, pussiluss



föresten så funderar jag starkt på att färga håret brunt, Rigtigt taggad på det! Men får se, vill inte göra något förhastat. Tänk om jag ångrar mig.. Fast ändå så trött på mitt blonda hår, uuuh känner mig alltid så ful. Kanske dags för lite förändring?
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske en mörkare blond färg istället? du är ju så ljus i alla dina färger, då blir brunt hår lite fel..

2010-04-12 @ 18:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0