söndag

En riktig lyckad helg är nu förbi. Tjejmiddag i fredags, jobb i lördagsmorse och partyparty igår hemma hos mig. Hoppas alla hade det lika roligt som jag hade! :)
Nu är det iallafall dags för mig att försöka sova, men är verkligen inte trött... Borde i och för sig vara helt död eftersom jag nästan inte sovit något på hela helgen och de senaste veckorna. Men nu bums i säng. Ny skolvecka imorgon då både träningar, prov, studenskiva och nationella prov väntar. De ena lite roligare än det andra

godnatt pussipuss

 
bilder på snyggingen själv..hosthost, man får ju nästan ångest när man ser på sig själv, men vafan! :D


Kommentarer
Postat av: Robin Carlsson

sött ;)

2010-05-04 @ 16:47:49
URL: http://knodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0