valborg

Började morgonen med att åka till idrottsläkaren för att få reda på problemen i mina knän. Magnetröntgen visade inget som var av, men däremot en stor överansträngning så nu blir det vila i minst en månad.. Bläää pallar inte.. Men men jag blir väl så illa tvungen, kan inte fortsätta vara så här skadad hela tiden. Bättre att bli helt hel! Efter läkaren drog jag in till stan och var på min egna lilla shoppingrunda. Tänk vad skönt det är att gå runt och shoppa själv ibland, älskar det! Fick iallafall med mig lite hem, tre tröjor, strumpbyxor och en väska.

Ja och då var valborg här igen. Känns inte länge sen det var sist..tänk vad tiden flyger iväg. Men inget jag klagar över, tiden nu är så mycket bättre än vad den var för ett år sedan!

Stora krökarkvällen idag dåda, massor med poliser, bråk, fylla och knas. Känns ju inte roligt om man skulle råka ut för något av detta, man får helt enkelt hålla sig till bra platser med bra folk. För inte ska min kväll förstöras iallafall. Ännu är inte kvällens planer helt bestämda, men grillning och fest blir det iallafall. Får se vart man hamnar.

nu ska jag med mamma på lite ärenden, pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0