första skoldagen avklarad

Är nu hemma från första skoldagen. Hände inte mycket i skolan utan mest information, fick slkort och åkte till enskede en snabbis för att kolla in vart vi ska ha frilufsdag på fredag. Sen drog jag och angelica tillbaka till liljeholmen och åt lite lunch, subway! Efter det tog jag en liten shoppingrunda i min ensamhet. Är det inte det bästa som finns att shoppa ensam ibland? Kände verkligen ett behov av att shoppa lite nya saker, aja blev iallafall inte massor. Men en ny blus och två höst tröjor. Perfekt nu när det tråiga höst vädret är på ingång..

Ska underhålla mig själv i två timmar nu innan bästa bell kommer över. Sen är det innebandy som gäller mellan tjugo över sex och halv nio! 
Kanske finns något bra på tv att titta på nu?! Hoppas det! Puuuuusssshej


Kommentarer
Postat av: världens bästa fia

the hills är på MVT nu nu nu nuuuuu!

2010-08-25 @ 14:45:58
URL: http://fiass.blogg.se/
Postat av: Nicole

The hills är ingen favorit tyvärr.. :/

2010-08-25 @ 14:51:50
Postat av: världens bästa fia

driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiver du?! pucko..

2010-08-25 @ 20:00:04
URL: http://fiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0