Fredag

Sista helgen innan skolan börjar har nu startat. Därför går man upp vid åtta på morgonen för att njuta av varenda minut, eller så beror det på att man även idag inte kunde sova på morgonen.. Men jaja nu är klockan elva och jga är pigg och glad. Som sagt det är ju trots allt helg nu.

Idag ska jag träffa bell som jag ite träffat på jättelänge! Planerna är att äntligen fixa mitt hår. Den tjejen är verkligen sjukt bäst på det! Kommer nog bli jättefint :)
Imorgon är det DM som gäller så blir nog en lugn kväll för mig. Så ligger tanken till iallafall

Får se vad jag hittar på nu innan jag ska möta upp bell. Skulle behöva ta tag i lite saker här hemma som att städa.. Mamma och pappa skulle nog älska mig väldigt mycket då. Bra attman städar när dom ändå inte är hemma på någon dag, hehe ser ju lika stökigt ut när dom kommer hem sen igen.. Men det är ju tanken som räknas! Skulle också behöva komma till en cubus affär eftersom jag hittade snyggaste midje kjolen där igår som inte fanns i min storlek.. Varför ska det alltid bara finnas stora storlekar kvar?!! Affärer borde ju tänka om lite och köpa in fler normala storlekar eftersom alla typ har samma. Får se om man orkar pallra sig iväg för att kolla det.
men först städning! PÖÖSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0