Hemma

Sverige igen! Jag har haft det grymt i soliga Portugal. Riktigt skönt att vara borta och bara ta det lugnt. En minnesvärd resa. Men nu är man hemma, och konstigt nog känns det riktigt skönt. Borta bra men hemma bäst!
Bilder och allt sånt kommer upp så fort alla lagt in sina bilder och skickat till varandra, massvis med fina bilder.

Så tyvärr inga bilder idag för nu är det dags att sova. Känner att det inte kommer bli svårt att få till lite sömn i natt. Däckmode gånger tusen. Tänk att man kan bli så trött av att vara ute och resa?

innan jag stänger ner datorn och börjar röra mig mot sängen måste jag ju berätta att under de sista två dagarna var vi i lissabon. Och vad gör man i lissabon om inte att shoppa?! Så igår blev det shopping i en sjukt stor shopping galleria i nästan 12 timmar! Riktigt skön känsla att slösa bort massa pengar. Jag gillare

Dags att sova, nattinatti


Kommentarer
Postat av: *ANONYM*

Spendera mycket pengar då antar jag att typ gjorde av med 10-15 tusen och inte bara 1800 ;)

2010-08-09 @ 18:49:21
Postat av: Nicole

neeee :)

2010-08-09 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0