lugnt och skönt

Sitter och halvtittar lite på göta kanal medans jag samtidigt ligger här med datorn i sängen.
Blev till slut övningskörning med pappa idag. Massor med bilar ute på gatorna, snacka om att man fick panik! Men grym som man är lyckades man komma hem krockfri. Min pappa är nog lika stolt över mig som jag själv är, eller nästan... Senare på kvällen mötte jag upp tim. Satt och snackade och kollade på massa bilder. För herregud vad bilder man har på datorerna. Inte undra på att dom går lite segt hehe. Men så värt, för vilka minnen man har alltså!

Nu snart blir det hopp i säng för att sova. Imorgon blir det träning på morgonen, träffa angelica på dan och sen innebandyträning på kvällen. Likely like. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0