Måndag

Tycker sista veckan innan skolan börjar alltid är lite smått seg .I och för sig är man ganska trött i kroppen idag efter 4 dagars träningsläger, men ändå herregud vilken seg dag det här var alltså! Tur att man har lite planerat i veckan iallafall. Ska nämligen träffa mina favorit flickor på onsdag, som jag nästan inte träffat på hela sommarlovet.
Nu snart blir det iallafall övningskörning med papi för att hämta upp mamma som varit på kryssning. Senare blir det god middag och sen frågeteckenfrågetecken. Min kväll är alltså lika planerad som min dag har varit, alltså kommer ingenting hända... Men får se, något kanske dyker upp. Lite mer träning ska nog hinnas med iallafall!


8 dagar ledighet kvar innan helvetet drar igång igen. Näää skojja bara, skolan är skoj. Sista året blir nog ännu bättre. Känner mig lite smått taggad. Skönt när allt blir som vanligt igen! Och lite datanörd som man är ibland kan jag ju inte ljuga och säga att jag inte längtar tills jag får tillbaka min dator. Väldigt efterlängtad!

Nu ska jag tjata på pappa en sista gång att vi ska ut och köra. Han har nämligen sagt "snart, om en stund" i tre timmar nu...




Felicia & jag på hotellet i Lissabon. STEEEEEEEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0