Onsdag

Dagarna bara flyger iväg, bara en vecka till skolan börjar! Sjukt vad sommarlovet gått fort. Men oj så mycket man hunnit med!
Även idag har jag varit med angelica. Vi började med att ta det lugnt med en film hemma hos mig. Sen blev det stan för att fixa lite saker och sen vidare till Liljeholmen där vi mötte upp felicia. Min lilla bönis som jag inte träffat på en och en halv vecka! Vidare mot skärholmen för att fixa ännu lite mer saker. Sen blev klockan mycket och det var dags att åka hem. Lite segt vad man ska hitta på efter middan (blää för dötid) så gick och sprang i en halvtimme. Och efter det en långpromenad med mamma min. Alltså helt slut nu med andra ord

Sooooov länge imorgon! Och sen bowling med fia, wooho!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0