söndag

Blev fem raka vinster i cupen. Ännu en vinst igår kväll med 5-3 (då jag också lyckades få en lårkaka sista minuten...). Imorse med 1-0 och senare på dagen med 12-0. Vi vann alltså hela gruppen och gick till final där vi skulle möta det lag vi mötte i morse som vi bara vann med ett mål över. Riktigt duktigt lag. Ryska mästare i hockey! Dom såg tydligen innebandy som ett fyspass?! haha
Ble tyvärr förlust i finalen mot detta ryska lag med 2-1... Riktigt surt.

Känner mig ändå riktigt nöjd, vi är så grymma! 6 mål och 5 assist lyckades jag få till med under cupen iallafall, helt okej!

Nu ska jag vila mitt stackars lår och kropp som är helt slut. Har inte blivit mycket sömn i helgen..
Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0