Tisdag - sista dagen på sommarlovet

Morsning morsning. Har precis fått på mig lite smink, fixat håret och klätt på mig. Hade bestämt mig för att åka och sola men nej jag orkar inte. Får ta tag i brännan när skolan drar igång. Vilket är imorgon! Idag är alltsp sista dagen på sommarlovet. Helt sjukt vad det känns som om det gått fort, men ändå inte på något sätt för man har ju hunnit med hur mycket som helst. Helt klart riktigt nöjd med sommaren som varit!
Nu är det bara att se fram emot jullovet. Exakt 4 månader idag tills jag åker till goa i lite mer än 3 veckor! Blir nästan avundsjuk på mig själv, läääängtar. Men först har jag en hel termin framför mig.. Men tredje året känns ändå inte lika hårt och jobbigt, kommer nog bli ganska roligt. Bara massa planering inför studenten och massa med studentskivor!

Sista dagen då da, vad ska man göra?! Hade planer att dra till gymmet senare. Får se om madde mår bättre så hon kan följa med. Sjukt taggad på träning!
Nu innan får jag komma på något annat att göra. Kanske övningsköra lite, eller shoppa. Får se vad det blir.

Pussiluss


poooooortugal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0